Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter > Arbejdsdag på gården

Arbejdsdag på gården, lørdag d. 17. September 2016:

Alle der har tid og lyst er mere end velkommen til at give en hånd. Vi skal have repareret og vedligeholdt flere forskellige ting på gården, flugtskydnings banen og

området så vi bliver ved med at have en fantastisk flugtskydningsbane og gode facaliteter til glæde for os alle. Vi starter med morgenmad og breafing kl. 8.00. Ligeledes vil der være forplejning til alle i løbet af dagen. Jo flere vi er, jo hurtigere og sjovere bliver det. SÅ mød op og giv et nap med.

Status:

Der møde 10 medlemmer på til morgenkaffe og breafing.

Folk blev delt op i forskellige teams, og i løbet af dagen fik vi arbejdet os gennem listen af identificerede opgaver, og kunne slutte kl. 16.45 med grillpølser og en fortjent fyraftens øl.

Det var en rigtig hyggelig og god dag, hvor der blev arbejdet igennem, og af opgaver der blev løst kan nævnes:

- Male: borde og bænke sæt. Alle vinduer på gården. Skydetårne i jagt- og sporting bane. Hoveddør.

- Udendørs arealer blev trimmet og container tømt så den er klar til at blive fjernet og gøre plads for ny hal.

- Skydekontor rengjort og opdateret med nye lamper.

- Herre wc færdiggjort med lister og spejle. Dame wc påbegyndt nyt loft og lister.

Vi påtænker at gør denne sag til en fast tilbagevendende begivenhed, så vi løbende har en effektiv og flot område som basis for Hoven Jagtforening til gavn og glæde for alle medlemmer og gæster.